Pressemeddelelse KIF Håndbold Elite A/S

KIF Kolding tager afsked med Kristoffer Vestergaard

KIF Koldings unge venstrehåndet skytte, Kristoffer Vestergaard skifter til TM Tønder til sommer.

Om stoppet udtaler Kristoffer: ”Det har været et spændende år i KIF Kolding for mig. Jeg har lært en masse i løbet af sæsonen i ligaen ligesom har jeg mødt masser af søde mennesker både på og uden for banen i KIF. Derudover har det har været en særlig oplevelse at være med i slutspillet. Jeg føler mig godt klædt på til at tage de næste skridt i min håndboldkarriere. Jeg vil dog gerne have bedre muligheder for at udvikle på mine spidskompetencer de kommende par år, da jeg stadig er meget ung.”

Andreas Toudahl udtaler:
“Kristoffer kom til os inden denne sæson og har på trods af en kort opstart, virkelig sat sit præg på sin første tid i ligaen.
Da andre har præsteret godt på hans favoritposition, har spilletiden i perioder været mindre end ønsket. Vi har derfor imødekommet Kristoffers ønske om at prøve sig af i en anden klub.
Vi ønsker Kristoffer alt det bedste og held og lykke i det nye.”

Vi vil gerne takke Kristoffer for hans tid i klubben og ønske ham held og lykke med hans fremtidige karriere. Vi håber at se ham i rivende udvikling de næste par år og måske tilbage i Sydbank Arena på et tidspunkt.

KIF Håndbold Elite A/S

#vikæmperforkolding